24 Kasım 2008 Pazartesi

ÖDÜL TÖRENİ


OKULUMUZ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENİ ÇETİN ADIYAMAN İL GENELİNDE DÜZENLENEN SATRANÇ TURNUVASINDA İL İKİNCİSİ OLDU. ÖDÜLÜNÜ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ HALİL İBRAHİM YAŞAR ' DAN ALDI.

23 Kasım 2008 Pazar

ÖĞRETMENLER GÜNÜ

TÜM ÖĞRETMEN ARKADAŞLARIN ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ KUTLAR BAŞARILAR DİLERİM. çetin adıyaman

11 Kasım 2008 Salı

İSTEKLER

sitemizde yayınlanmasını istediğiniz resim ve yazılarınızı himmetli51@hotmail.com adresine gönderebilirsiniz.

1 Kasım 2008 Cumartesi
















MİSYONUMUZ

* Öğretmenin ve yöneticinin gelişen bilim ve teknolojiyi takip ederek kendini yenilemelerini ve geliştirmelerini sağlamak,

* Öğretmen-veli ilişkilerinin geliştirmek ve ilişkilerini sağlamlaştırmak için çalışmalar yapmak,

* Eğitim ve öğretimi, öğrenciyi merkeze alaraktan uygulamak,

* Rehberlik çalışmalarını eğitim öğretimi daha kaliteli yapacak tarzda uygulamak,

* Şimdiden öğrencilerimizin başarılı, çalışkan ve topluma faydalı, kendine güvenen bireyler olarak geleceğe hazırlamak,

eğitimdebaşarıyı artırma projesi

EĞİTİM – ÖĞRETİMDE KALİTEYİ TUTTURUP BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ

ÖNSÖZ:
Eğitimde, iş dünyasında, sporda, sanatta, velhasıl hayatın her alanında herkesin hayalini kurduğu ve peşinden koştuğu, ancak hedefi belirleyerek, planlı bir şekilde, azimle, ısrarla ve sabırla çalışarak başaracağına inanan kimselerin mücadelesinin adı başarıdır. İnsan başaracağına inanır ve kendine güvenirse hayalle gerçek arasındaki mesafe kalkar, böylece hayaller gerçeğe dönüşür. “Kararlılık, insan iradesini uyandırma zilidir.” (Anthony Robbins)
Başarı, bir sonuç değil, bir süreçtir. Başarı, bir ekip işidir. “İnsanın, bu dünyadaki en büyük buluşu, anlaşarak ekip halinde çalışmaktır. (B. Jenning) “Bir araya gelmek, başlamaktır. Bir arada durabilmek ilerlemektir. Birlikte çalışmak başarıdır.” (Henry Ford) Bir kuruluşun sahip olduğu yeri doldurulamaz tek sermayesi, çalışanlarının bilgi ve tecrübesidir.” (Andrew Carnegie) Bu gerçeklerden hareketle, bizlerde, Sayın valimizin önderliğinde, Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, okullar, özel dershaneler, öğretmenler, öğrenciler ve eğitim sendikaları olarak bir araya gelip, başarmak için ekip halinde çalışmaya karar verdik
“Yapacağın ilk şeyi, kafanda net olarak görmelisin.”(Alex Morrison)Yeter ki insanın bir hedefi olsun. Bu hedefe ulaşmak için bir yol haritası hazırlasın. “Nereye gittiğini bilen kişiye yol vermek için dünya bir yana çekilir.” (David Star JORDAN) İnsan, yeter ki başaracağına inansın ve kendine güvensin. Israrla, azimle ve sabırla çalışma iradesi göstersin. O zaman düşünebildiği ve aklının alabildiği her şeyi başarabilir. “Aklın kavradığı ve inandığı her şey başarılabilir.” (Napoleon HILL) İnsanın başarısını ancak hayalleri sınırlar. “İnsanın yapacakları, hayal ettikleriyle sınırlıdır.” (Arthur C. Clarke) “ Eğer gelecek hakkında düşünmezseniz asla bir geleceğiniz olmaz.” (Henry Ford) “Aklın gücüne hiçbir engel karşı duramaz.” (M. Aurelius)
Milli eğitim müdürlüğü olarak, okul müdürlerine rağmen, okul müdürlerinin de öğretmenlere rağmen, öğretmenlerinde öğrenci ve veliye rağmen başarıya ulaşılamayacağını çok iyi biliyoruz. İşte bu projeyle, eğitim-öğretimde kaliteyi artırıp, başarıyı yükseltmek için, milli eğitim müdürlüğü, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler, veliler olarak el ele vereceğiz.
“Mutluluk, bilgi ile kazanılır” (Eflatun)Bir ülkenin her alanda ki kalkınmışlığı, mutluluğu, refahı ve gücü, eğitim düzeyi ile doğru orantılıdır. Bu gerçeklerden hareketle bu projeyi hazırladık, siz idareci, öğretmen, öğrenci ve velilerimize güvenerek yola çıktık. İnşallah başarıya ulaşacağız. “Bilgi ve sanat iltifat görmediği ülkeyi terk eder.” (İbni Sina) “Bilgi güçtür.”(F. Bacon)
“En mühim, en esaslı nokta eğitim meselesidir. Eğitimdir ki, bir milleti ya hür, müstakil, şanlı yüksek bir cemiyet halinde yaşatır, ya da bir milleti, esaret ve sefalete terk eder.” ( Atatürk)
A) PROJENİN ADI
“Eğitimde Kalite ve Başarıyı Artırma Projesi”
B)PROJENİN SLOGANI
“ Eğitim- Öğretimde, Sevgi, İlgi, Bilgi = Başarı İçin El Ele”
C)PROJEYİ YÜRÜTME VE DEĞERLENDİRME KURULU
1) Milli Eğitimden Sorumlu Vali yardımcısı (Başkan)
2) İl Milli Eğitim Müdürü
3) Eğitim –öğretimden sorumlu Milli Eğitim Müdür yardımcısı
4) İlköğretim müfettişleri kurulu başkanı
5) İlçe Milli Eğitim Müdürleri
6) RAM Müdürü,
7) HEM Müdürü,
8) Milli Eğitim Müdürlüğünce belirlenecek ilköğretimden üç ortaöğretimden beş okul müdürü,
9) Milli eğitim müdürlüğünce belirlenecek her branştan birer öğretmen
10) Milli Eğitim Müdürlüğünce belirlenecek 3 ilköğretim, 3’ de ortaöğretim öğrencisi,
11) Özel dershane müdürlerinin kendi aralarından seçecekleri üç temsilci
12) İlimizde faaliyet gösteren eğitim kolundaki sendika şube başkanları,
13) İl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce belirlenecek merkez ve diğer ilçelerden birer okul aile birliği başkanı,
14)Yeteri sayıda sivil toplum kuruluşu temsilcisi,
15) Niğde Üniversitesi Rektörlüğünce belirlenecek Eğitim Fakültesinden bir temsilci.
16) Yazılı ve görsel medya temsilcilerinden oluşur.
Proje yürütme ve değerlendirme kurulu, Kasım 2008 ayından itibaren her ayın ilk haftasının Salı günü saat 10: 00 da, projenin gidişatını değerlendirmek üzere milli eğitim müdürlüğü toplantı salonunda kendiliğinden toplanır.
D) PROJENİN AMACI VE HEDEFLENEN BAŞARI DÜZEYİ
Sayın valimizin önderliğinde, eğitim-öğretimde kaliteyi yakalayıp başarıyı yükseltmek için, ilimizde bir eğitim seferberliği başlatılmıştır. Öğretmeni, öğrenciyi, veliyi, dershaneyi, kütüphaneyi, sivil toplum kuruluşlarını, medyayı, yani eğitim öğretimde başarı ve kaliteyi artıran tüm imkânları harekete geçirerek, eğitim- öğretimde il genelinde başarı ve kaliteyi yükseltmek ve şehirdeki tüm imkânları kasaba ve köylere götürmektir. Bu projeyle ilimiz geneline dikilecek olan başarı fidanları, bu eğitim–öğretim yılından itibaren filizlenip boy atmaya başlayacak, ileriki yıllarda herkesi doyuracak kadar meyve verecektir.
Hedefimiz İlimizi Türkiye genelinde SBS de:
a)2009 yılında SBS sıralamasında ilimizi 40.sıraya yerleştirmektir.
b) 2010 yılında SBS sıralamasında ilimizi 30.sıraya yerleştirmektir.
c)2011 yılında SBS sıralamasında ilimizi 20.sıraya yerleştirmektir.
d)2012 yılında SBS sıralamasında ilimizi 8.sıraya yerleştirmektir.
Hedefimiz İlimizi Türkiye genelinde ÖSS(Sözel, E.A.Sayısal ortalaması)de:
a)2009 yılında ÖSS sıralamasında ilimizi 20.sıraya yerleştirmektir.
b) 2010 yılında ÖSS sıralamasında ilimizi 15.sıraya yerleştirmektir.
c)2011 yılında ÖSS sıralamasında ilimizi 10.sıraya yerleştirmektir.
d)2012 yılında ÖSS sıralamasında ilimizi 8.sıraya yerleştirmektir
E) PROJENİN UYGULALA SÜRESİ
Ekim 2008 tarihinde başlayıp 2011 – 2012 öğretim yılı sonuna kadar devam erecektir.
F)PROJENİN KAPSAMI
Niğde ili genelindeki resmi ve özel öğretim kurumlarını kapsar.
G) PROJENİN KONTROL VE DENETİM EKİBİ
İl ve ilçe milli eğitim müdürlükleri yöneticileri ve ilköğretim müfettişleri
H)PROJENİN TANITIMI
Ekim 2008 ayı içerisinde;
a)Sayın valimiz, milli eğitimden sorumlu vali yardımcımız, kaymakamlarımız bilgilendirilecektir.
b) İlçe ve belde belediye başkanlarımız, köy ve mahalle muhtarlarımızla proje kapsamında bilgilendirilme toplantısı yapılacaktır.
b)İlçe milli eğitim müdürleri ve tüm okul müdürleriyle bilgilendirme toplantısı yapılacaktır.
d) İl ve İlçelerde öğretmenlerle, moral, motivasyon ve bilgilendirme toplantısı yapılacaktır.
e)Okul müdürleri, Öğretmenler Kurulu ve veli toplantısı yaparak öğretmen ve velileri bilgilendireceklerdir. Öğrenciler, idareci ve öğretmenler tarafından projeye katılımları ve çalışmalar yapmaları için sürekli yönlendirilecektir.
f)İlimizde faaliyet gösteren yerel ve ulusal basın kuruluşları temsilcileri bilgilendirilip projenin kamuoyuna tanıtımı sağlanacaktır.
I)PROJENİN UYGULANMASI:
İl-İçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün Yapacağı Çalışmalar:
1) Projenin koordinasyonunu sağlamak,
2) İl-ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde ‘Proje Uygulama ve Koordinasyon Bürosu’ kurmak,
3) Öğretmenlerin moral ve motivasyonunu artırmak amacıyla seminerler düzenlenmek,
4) Vekil ve Ücretli öğretmen görevlendirmelerinde öncelikli olarak ilgili derslere branşı uygun olanların görevlendirilmesi ve göreve başlamadan önce yetiştirme kursundan geçirmek,
5) SBS ve ÖSS düzeyinde kaliteyi yakalayıp başarıyı artırmak ve işbirliğini sağlamak amacıyla resmi ve özel okul müdürleri ile dershane müdürleri ve rehber öğretmenlerinin katılımıyla ortak toplantılar düzenlemek,
6) Öğretmenlerin iletişim becerilerini geliştirmeye yönelik ve ölçme, değerlendirme ve test teknikleri ile ilgili seminerler düzenlemek,
7) Özel dershanelerle işbirliği yaparak düzenli aralıklarla istekli öğrencilere yönelik örnek SBS-ÖSS’ye hazırlık deneme sınavları yapmak,
8) Öğrencilere yönelik Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü işbirliği ile SBS ve ÖSS kurslarını açmak, proje kapsamında açılan kurslara katılan öğrencilere ücretsiz SBS ve ÖSS ye yönelik test kitapları ve yaprak testleri vermek,
9) Proje kapsamında açılan kursların, projenin ciddiyetine ve önemine binaen periyodik olarak denetimini yapmak
10) Veli öğrenci ve öğretmene yönelik yapılacak rehberlik hizmetleri için talep edildiği takdirde rehber öğretmen ve uzman kişi ihtiyacını gidermek.
11) Hafta sonu öğrencilere yönelik açılacak ortak kurs merkezi olacak okulları belirlemek.
12) Ortak açılan kurs merkezlerine öğrencilerin katılımını sağlayarak kontrol etmek.
13) Küçük yaşta çocukların evlendirilmesi ve akraba evliliğinin zararları hususunda yerel medya aracılığı ile bilgilendirme programları yapmak
14) Görsel ve yazılı medyamızın projeyi sürekli gündemde tutmaları ve teşvik edici programlar yapmaları hususunda koordineyi sağlamak,
15) Özel Dershanelerin, kurslara, konu tarama ve deneme testleri için soru hazırlanmasını sağlamak.
16) Okulda uygulanmak üzere okuma saatleri planlamak,
17) İdareci ve öğretmenlerin her türlü ödüllendirilmesinde, proje kapsamında yaptığı çalışmaları da göz önünde bulundurmak,
18) Başarılı öğretmenlerin takdir edilmesini, başarısız olan öğretmenden de başarısızlığının sebebinin sorulmasını sağlamak,
19) Proje değerlendirme ve yürütme kurulunca uygulanmak üzere alınan kararların uygulamasını sağlamak,
Okul Müdürlüğü’nün Yapacağı Çalışmalar:
1) Veli, öğrenci ve öğretmenleri proje hakkında bilgilendirmek,
2) Göreve yeni başlayan aday öğretmenler, okul müdürü ve rehber öğretmen tarafından sürekli rehberlik yapılarak yetiştirmek,
3) Öğrencilere yönelik yılsonunda değil de eğitim öğretimin başında il genelinde bulunan ortaöğretim kurumlarına gezi düzenlemek,
4) Veli, öğrenci ve öğretmenlere eğitim ve öğretimde başarılı olmanın yolları hakkında seminer ve konferanslar verilmesini sağlamak,
5) Çocukların ve okul paydaşlarının eğitim ve yönetim süreçlerine katılımı ve bunun için okulda demokratik bir iklimin oluşturulmasını sağlamak, hafta sonu okulda Halk Eğitim Merkezi İşbirliği ile veya kurs yönergesi kapsamında SBS veya ÖSS kursu açılmasını sağlamak,
6) Hafta sonu dershaneye gitmeyen öğrencilerin kurs merkezi okullarındaki kurslara katılımını sağlamak,
7) Velinin de katılımını sağlayacak ve öğrencileri faaliyetlerde sergileyecek etkinlikler düzenlemek,
8) İlköğretim son sınıfta okuyan öğrencilerin istek ve yetenekleri doğrultusunda bir ortaöğretim kurumuna devam etmeleri, velilere de öğrencilerini mutlaka bir ortaöğretim kurumuna göndermeleri yönünde ikna çalışmaları yapmak,
9) Proje kapsamında okullarda kurulacak komisyonlarda velilere de yer vermek,
10) Özel dershanelerin kurslar için hazırladığı konu, tarama ve deneme testlerinin uygulanmasını sağlamak,
11) Okuma saatlerinin titizlikle uygulanmasını sağlamak,
12) Kendi başkanlığında okullarında, proje yürütme ve değerlendirme kurulları oluşturmak ve çalıştırmak,
13) Başarılı olan öğretmen ve öğrencilerini, teşvik amacıyla velilerinde katılımını sağlayarak ödüllendirmek,
14) Öğrencileri, boş zamanlarında okula çekebilmek için okulu cazip hale getirmek, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlere önem vermek, bilişim teknolojisi sınıfını ve kütüphaneyi sürekli açık tutmak,
15) Her başarı değerlendirme sınavının sonuçlarını Ö.K’de değerlendirmek, daha başarılı olmak için önlemler almak,
16) Öğretmen, öğrenci, velilere karşı örnek olmak için kitap okuma alışkanlığı edinmek,
Öğretmenin Yapacağı Çalışmalar:
1) Öğrencilere, ilgi, istek ve yetenekleri doğrultusunda mutlaka hedefler belirlemek, bu hedeflere ulaşmak için uygulanabilir bir plan hazırlamak ve bu plan çerçevesinde azimle, kararlılıkla, ısrarla ve sabırla çalışmaları yönünde motive etmek
2) Yeni müfredat programı çerçevesinde konuları hem sınıflarda hem de SBS ve ÖSS’ ye hazırlık kurslarında SBS ve ÖSS düzeyinde sorular çözerek ve öğrencilere sorular vererek dersleri işlemek, SBS ve ÖSS’ da bilmedikleri sorulara kesinlikle cevap vermemeleri konusunda öğrencilere rehberlik yapmak,
3) Her öğrenciye sorumluluk duygusunun artırılması için seviyelerine uygun belirli gün ve haftalar ile sosyal kulüp çalışmalarında en az bir görev vermek.
4) Okuldaki çocuklar arasındaki farklılıkları zenginlik olarak algılayıp, duyarlı bir şekilde dikkat çekmeden her öğrencinin farklılıklarını olumlu olarak değerlendirmek.
5) Öğrenme sürecinde ihtiyaçlara göre farklı öğrenme ortamlarını çocuklarla birlikte oluşturmak.
6) İlköğretim Öğrencilerinin mutlaka bir ortaöğretim kurumuna devam etmeleri için ikna çalışmaları yapmak,
7) Bilişim Teknoloji sınıflarının üst düzeyde kullanımını sağlamak,
8) Velilere yönelik yerel düzeyde bilinçlendirme amaçlı seminerler düzenlemek
9) Öğrenme ortamlarındaki teknolojik araçlar çocukların bilgiye erişim ve bilgiyi kullanma becerilerini geliştirecek biçimde kullanılmaya dikkat etmek.
10) Ölçme ve değerlendirme sürecini, öğrenmeyi destekleyecek biçimde kullanmak.
11) Öğrencilerin heves ve umutlarını destekleyip, başarılı ve mutlu olmaları için motive etmek.
12) Çocukların ilgileri, yetenekleri ve yönelimleri hakkında, öğrenci ve velileri bilgilendirerek doğru yönlendirmeyi yapmak,
13) Öğrenci ile birlikte, her veli ile ya okulda ya da ev ziyaretleri yaparak birebir görüşüp veliyi sosyal ve ekonomik yönden tanımak, öğrencinin başarılı olması için gerekli işbirliğini yapmak.
14) Mesleğinin gereği, düzenli ve sürekli bir kitap okuma alışkınlığı edinmek, okuma saatlerinde kitap okuyarak öğrenciye örnek olmak.
15) Kurslarda görev alarak dershane ile işbirliği içinde öğrencilere azami faydayı sağlamak,
16) Branşında, mevcut bilgiyi geliştirebilecek düzeyde uzmanlaşabilmek için sürekli çalışmak, araştırmak ve kendini geliştirmek,
17)Veli ve öğrencilerin projeye katılımlarını sağlamak,
Öğrencinin yapacağı çalışmalar
1)Kendisine ulaşabileceği bir hedef belirlemek,
2)Hedefine ulaşmak için uygulanabilir bir plan yapmak,
3) Hedefine ulaşmak için hazırladığı plan dâhilinde azimle, ısrarla ve sabırla çalışmak,
3) Düzenli ve sürekli bir okuma alışkanlığı edinmek,
4)Sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlere katılmak,
5)Öğretmen ve arkadaşlarını sevip- saymak, okulun koyduğu kurallara uymak,
6)Okula düzenli devam etmek,

Velinin Yapacağı Çalışmalar:
1) Öğrencinin çalışma planına uygun çalışmasını takip etmek.
2) Öğrenciye verilen sorumlulukların yerine getirilmesine yardımcı olmak.
3) Öğretmene ev ziyaretlerinde gerekli bilgileri vererek öğrenci başarısı için işbirliğine açık olmak.
4) Öğrencilerin ders çalışma vakitlerinde televizyon, radyo vb. araçları kapalı tutmak.
5) Kurslara öğrencinin devamını sağlamak,
6) Öğrenciye evde imkânlar ölçüsünde bir çalışma odası veya ortamı hazırlamak,
7) Öğrenci ile ilgili okula çağrıldığı zaman veya veli toplantılarına mutlaka katılmak,
8) Öğrenciye sürekli moral vermek,
Dershanelerin Yapacağı Çalışmalar:
1) Proje kapsamında Halk Eğitim ve Okullarca açılan SBS –ÖSS kurslarına katılan öğrencilere en az 4 tane deneme sınavı yapmak, bu sınavlarla ilgili her türlü iş ve işlemleri yerine getirmek,
2) Okulların yapacağı deneme sınavlarının sorularının hazırlanmasına ve okunmasına yardımcı olmak,
Görsel ve Yazılı Basının Yapacağı Çalışmalar:
1) Görsel ve yazılı medyamızın görevi ise projeyi sürekli gündemde tutmak ve teşvik edici programlar yapmak,
Yerel Yönetimlerin Yapacakları Çalışmalar:
1) Proje kapsamında açılacak olan SBS ve ÖSS kurs merkezlerinde kursa katılacak olan öğrencileri ücretsiz olarak kurs merkezlerine taşımak veya kasaba ve köyde açılacak olan kurslara öğretmenlerin ulaşımını ücretsiz sağlamak
İ) 2009 YILI LSBS SONUÇLARINA GÖRE VERİLECEK ÖDÜLLER
a) İlköğretim son sınıflar için, en az yüzde yetmişi sınava girmek şartıyla SBS sonuçlarına göre ortalama puan düzeyinde en başarılı ilçe, en başarılı kasaba, en başarılı köy ve en başarılı okul belirlenecektir. Birinci olan ilçe, kasaba, köy ve okul yöneticileri (Kaymakam, Belediye Başkanı, İl- İlçe Milli Eğitim yöneticileri, köy ve mahalle muhtarları) Sayın Valimiz tarafından takdirname ile ödüllendirilecektir.
b) Proje kapsamında açılan kurslara katılarak, bir Anadolu lisesi, bir Anadolu öğretmen lisesi ve bir Fen lisesi kazanan öğrencilerin tamamına birer adet çeyrek altın verilecektir. Ödüller törenle verilecektir. Günü, saati ve yeri öğrencilere sonuçlar açıklandıktan kısa süre sonra duyurulacaktır.
c)Proje kapsamında kurs açıp yukarıda sayılan okullara öğrenci gönderen okul müdürlerinin ve kurslarda görev alan öğretmenlerin tamamına Sayın Valimiz tarafından takdirname ve sayın milli eğitim müdürü tarafından da teşekkür name ile ödüllendirileceklerdir. Ayrıca isimleri yerel gazete ve televizyonda yayımlanacaktır.
d)Proje kapsamında açılan kurslara katılarak ilk beş tercihinin içerisinden bir lisans düzeyinde okul kazanan orta öğretim öğrencilerinin tamamına yarım altın hediye verilecektir.
e) Ödüller her yıl aynı şekilde proje sona erinceye kadar devam edecektir.
f)Ödüllerin maliyeti mahalli imkânlarla karşılanacaktır.
K)PROJEYE MADDİ DESTEK SAĞLAYACAK OLAN KURUM VE KURULUŞLAR
a) İl özel idaresi
b) Milli Eğitim Müdürlüğünün mahalli imkânları
c) Okul aile birlikleri ve velilerimiz
d) Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
e) Sivil toplum kuruluşları
f) Diğer ilgili kurum ve kuruluşlar
L)PROJENİN MALİYETİ
a) SBS ve ÖSS’ye uygun hazırlanmış soru bankası ve konu tekrarlı test kitabı ücreti: 15000YTL ( Değişik derslerden 1500 adet)
b) 150 çeyrek ve 30 yarım altını: 15 000 YTL
e) Yaprak test ve deneme sınavı:10 000 YTL
TOPLAM:40 000 YTL ( Tahmini rakam)
M) PROJENİN VELİLERE MADDİ KAZANIMI
Proje süresince her yıl; tahmini 6000 öğrenci bu kurslara katılsa; ortalama bir öğrencinin özel dershane ücreti 1000 YTL düşünürsek, 6000x 1000= 6000 000 YTL (Altı milyon YTL) dır. Yani Altı trilyon liradır. Dört yılda: 6 000 000x4= 24 000 000 YTL
“Her eylemin atası bir düşüncedir.” Gerçeğinden hareketle başarmak için düşündük, istedik, karar verdik ve bu projeyi hazırlayarak yola çıktık. Bir kuruluşun sahip olduğu yeri doldurulamaz tek sermayesi çalışanlarının bilgisi, becerisi, tecrübesi ve başarma azmidir. Bu nedenle en büyük güvencemiz çok değerli idareci ve öğretmenlerimiz ile geleceğimizin teminatı olan sevgili öğrencilerimizdir.

İşbu proje komisyonumuz tarafından hazırlanıp imza altına alınmıştır.



İsmail KARACAN Engin EMEN Adnan SOLAK Yusuf TÜFEKÇİ
Milli Eğt. Müdür Yard. İlköğretim Müft.Krl.Başk.Yard. Bor İlçe M.E. Müd Çiftlik İlçe M.E Müd.



Mehmet GÜVENÇ Mustafa ÖZAY Muharrem ÇİFTÇİ BAŞI Ahmet BIKMAZ
RAM Müd. HEM. Müd. AÖL. Müd. Niğde Lisesi Müd



Hüseyin URLU Ferda KARAAĞAÇ Rıfkı URLU Cuma TAŞDEMİR
TML. Müd. Özel Sungurbey L. Müd Selçuk İlköğt. O. Müd. Sakarya İlköğrt. O Müd.



Salih Memiş Raşit YILDIZ Celalettin ÖZÜDOĞRU İhsan UĞRAŞ
İçmeli Ş.D.Y İlköğrt.O Müd. ODTÜ İlköğrt.O müd. Egitim-Bir Sen Şb. B. Türk Eğitim Sen Şb.B.



Göksel Rıza ÖZKAN Timur ÖZKAN Hayri ERGÜN Cihan ŞAHİNCİ
Eğitim Sen Şb. Başk. Eğitim İş Şb. Başk. Ö.U Dershanesi Müd. Ö.S D. Dersh. Müd.



Sinan YILDIRIM
Ö. U.B. Dergisi Dersh. Müd.

DUYURULAR HABERLER

.:: Okulumuzdan Duyurular ve Haberler ::.
Okulumuzun web sitesi yayındadır. www.himmetli.com adresinden bizimle ilgili her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz.Değerli eğitim gönüllüleri ''Her Sınıfa Bir Projeksiyon Kampanyası''na katılımlarınızı bekliyoruz.Daha güzel bir gelecek sizinle gelecek...

Yardımlarınız için hesap numuramız:Ziraat Bankası Niğde Şubesi 43733374-5001 Himmetli ilköğretim Okulu Hesabı.Sizinle daha güzel bir geleceğe...

CUMHURİYETİMİZİN 85. YILI OKULUMUZDA COŞKUYLA KUTLANDI. ( fotoğrafları sitemize eklendi.)

OKULUMUZDA YENİ GÖREVE BAŞLAYAN MÜDÜR YARDIMCISI AHMET YİĞİT, MATEMATİK ÖĞRETMENİ MEHMET DAĞLI, BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ÖZYURT PERÇİN, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENİ BİLAL AKSOYLU, SINIF ÖĞRETMENLERİ DERYA ÖZLEM TEKİM , SEVGİ ÖZKAYNAR, NURDAN CİHAN ŞAHİN VE ANA SINIFI ÖĞRETMENİ YASEMİN EŞSİZ ÖĞRTEMENLERİMİZE YENİ GÖREVLERİNDE BAŞARILAR DİLERİZ.

KÖYÜMÜZÜN YENİ RESİMLERİ SİTEMİZE EKLENMİŞTİR. (27/08/2008)
2008 /2009 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI İLKÖĞRETİM HAFTASI OKULUMUZDA COŞKUYLA KUTLANDI

Değerli hemşehrimiz Bilal YÜKSEL bütün sınıflarımıza beyaz tahta hediye etmiştir.Ayrıca okulumuzun ihata duvarını ördürerek büyük bir vefa örneği göstermiştir.Kendisine sonsuz teşekkürlerimizi ve saygılarımızı sunuyor aynı özveri ve fedakarlığı diğer hemşehrilerimizden de bekliyoruz.

Ekrem COŞKUN beye yardımlarından dolayı teşekkür ediyor çağrısına herkesin destek vermesini temenni ediyoruz.Saygılarımızla.

8/B sınıfı öğrencilerimizden Songül DEĞİRMENCİ ''Sivil Savunma''konulu şiir yarışmasında derece almıştır.Kendisini tebrik ediyor başarılarının devamını diliyoruz.
Minik Erkek Atletizm takımımız il elemesinde Niğde 1.si olmuştur.Kendilerine teşekkür ediyoruz.Ayaklarınıza sağlık çocuklar.

Okulumuza yardım sözü veren hemşehrimiz BİLAL YÜKSEL'e şimdiden teşekkür ediyor kendisine saygılarımızı sunuyoruz.

Okulumuza kitap ve fotokopi kağıdı yardımında bulunacağı sözü veren sayın EKREM COŞKUN beye teşekkür ediyor saygılarımızı sunuyoruz.

Okulumuz öğrencilerinden 7/A sınıfından NEZİHA UYANIK Kapodokya Doğalgaz'ın düzenlediği resim yarışmasında dereceye girerek okulumuzun adını duyurmuştur. Öğrencimize ve emeği geçen öğretmenimiz Mine KILIÇ 'a teşekkür ederiz.

Sitenin kurulmasında emeği geçenler eski müdürümüz Ahmet Kurtgöz ve Md. Yard. Özkan Dedeler dir.Kendilerine teşekkür ederiz.

Tayinleri çıkan Okul Müdürü Ahmet KURTGÖZ,Müdür Yardımcısı Özkan DEDELER,Beden Eğitimi öğretmenimiz Tamer ÖZTÜRK, Türkçe öğretmenimiz Suna BİLGİN'e ve İngilizce Öğretmenimiz Nisa YILDIZ'a hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyor,hayatlarında başarılar diliyoruz.

Atletizm Takımımız Niğde İl birincisi olarak Mersin'deki Bölge yarışmalarına katıldı .

İlimizde yapılan Atletizmi geliştirme Projesinde okulumuz öğrencisi Faruk TEKER :Niğde il birincisi,Havva YILMAZ:Niğde il İkincisi olmuştur.İki öğrencimizde Niğde il gençlik ve spor müdürlüğü takımına girmeye hak kazanmıştır.İl gençlik ve spor müdürlüğünü temsilen SİVAS'ta yarışmaya katılacaklardır.

Atletizmi geliştirme projesi kapsamında grup yarışmaları SİVAS'ta düzenlendi.Okulumuz öğrencisi Faruk TEKER ikinci (ferdi),oldu. Takımlar bazında NİĞDE birinci olarak ANKARA'da yapılacak Türkiye şampiyonası finallerine katılmayı hak kazandı.